Contact met Uitbieden

Voor algemene vragen kunt u eerst het beste kijken bij meest gestelde vragen of algemene voorwaarden. Onder artikel 6 van de algemene voorwaarden staan de meeste antwoorden vermeld m.b.t. producten.

Staat het antwoord hier niet bij, stel uw vraag of formuleer uw klacht dan via ons contactformulier. Deze kunt u onderaan de pagina terug vinden. Vul alstublieft uw gegevens en uw vraag of klacht zo volledig mogelijk in. Het is belangrijk dat u alle stappen van het contactformulier grondig doorloopt, zo kunt u meestal zelf bij uw antwoord/oplossing uit komen.

Uw vraag wordt meestal binnen 1-2 uur behandeld door onze klantenservice met een maximum van 1 werkdag na ontvangst. De klantenservice is van maandag t/m vrijdag beschikbaar en in het weekend gesloten. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 10.00-13.00 en 14.00-17.00 uur op +31 20 737 0897

U zult van ons na verzending van uw contactformulier een ontvangstbevestiging in uw email ontvangen dat uw vraag goed bij ons is aangekomen. In elk geval van niet beantwoorde vragen adviseren wij u eerst contact op te nemen via het contactformulier, dit zal de afhandeling bespoedigen.

De velden met een * zijn verplicht.

  • Vraag of Klacht
    • Product
      • Levering of Status Levering
        • Wanneer wordt product verstuurd?
        • Product niet ontvangen
        • Adresgegevens
          • Adres invoeren of wijzigen?
          • Versturen naar andere afleveradres
          • Adresgegevens verplicht?
        • Track & Trace
        • Gedeeltelijk verstuurd/ontvangen
        • Automatische Bezorging?
        • Voucher tonen?
        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Product informatie
        • Waar kan ik mijn adres invoeren?

          Uw adress kunt u invoeren op de betaalpagina als u de winnaar bent geworden van de veilign en de betaling wilt voldoen. Wilt u uw adres wijzigen? Dan kan dat via Persoonlijke info in Mijn Account!

        • Algemene Informatie over producten
        • Taal & Handleiding
          • Handeling voor mijn product?
          • Handleiding in het Nederlands?
          • De handleiding is niet duidelijk
            De productspecificatie en beschrijving kunt u vinden in uw voucher. U kunt met behulp van de bijgeleverde handleiding de specificaties en beschrijving controleren.

            Als u daarna nog vragen heeft kunt u contact met ons opnemen via het contactformulier, ga door naar onderwerp.
             

        • Product Specificaties
          • Waar vind ik de specificaties?
          • Productspecificaties kloppen niet
        • Gebruik Product
          • Hoe werkt mijn product?
          • Product werkt niet zoals beschreven
        • Aanbieder product?
          Dit kunt u vinden in uw voucher die na het betalen van de veiling of het koopje van de dag in uw account staat bij (Mijn Veilingen / Koopjes van de dag) en de voucher die naar uw email is gestuurd.  Onder het kopje ‘contactinformatie aanbieder’ kunt u de gegevens vinden van de aanbieder.
           
          Uitbieden.nl is de grootste aanbieder van producten, indien u onder contactinformatie aanbieder, UitBieden.nl vermeldt ziet, kunt u uw vragen aan ons stellen.
           

        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Product stuk
        • Product stuk bij aankomst

          Indien uw product bij aankomst defect of beschadigd is kunt u deze retour sturen naar UitBieden.nl. Het retourformulier kunt u vinden bij uw ontvangen product of in de voucher. De volgende velden dienen ingevuld te worden; uw e-mailadres, het veilingnummer, vink aan wat van toepassing is bij uw retourzending, en tot slot een korte toelichting. Als u het retourformulier niet volledig invult kan het mogelijk zijn dat wij de retourzending niet in behandeling kunnen nemen wegens tekort aan informatie.

          De levertijd van 1-5 werkdagen is niet van toepassing op nieuwe producten die opnieuw verzonden worden. Hiervoor geldt een levertijd van 1-10 weken. Dit is afhankelijk van de te nemen acties (reparatie of het opsturen van een nieuw product).
          LET OP: indien UitBieden.nl geconstateerd heeft dat uw retour zending juist was i.v.m. een hiervoor beschreven probleem, zullen de verzendkosten retour gestort worden op uw rekening. Indien de retourzending niet juist was, wordt het product terug gestuurd en worden de verzendkosten niet vergoed.

          Waar Uitbieden.nl niet de Aanbieder/Leverancier is kan het retourbeleid en adres verschillen dan wanneer uitbieden wel zelf de Aanbieder/Leverancier is. De werkwijze en het retourbeleid zal dan in de voorwaarden van zowel de Aanbieding als in de Voucher worden vermeldt, als deze afwijkt van de gangbare werkwijze. 

        • Product stuk na gebruik

          Op al onze producten zit een standaard garantietermijn van 12 maanden (met uitzondering van: batterijen, vloeistoffen, parfums, lampen, producten met hygiënevoorschriften etc.). De exacte garantietermijn hangt af van het product dat u koopt. Indien de garantietermijn meer dan 12 maanden bedraagt, zal dit worden meegegeven in de beschrijving van de betreffende aanbieding.

          Het repareren van een product duurt gemiddeld 3 tot 10 weken. Uitbieden.nl heeft geen enkele invloed op de reparatietermijn en kan deze niet bespoedigen. Indien van toepassing, zal Uitbieden.nl u doorverwijzen naar een extern reparatiecentrum of fabrikant voor afhandeling.

          Na een succesvolle reparatie zullen wij het product direct naar het door u opgegeven adres terugsturen. Het is mogelijk dat uw product niet wordt gerepareerd, maar wordt gecrediteerd of vervangen door een ander exemplaar. Op het moment dat het product niet defect blijkt te zijn of buiten garantie valt, kan de fabrikant of het reparatiecentrum kosten in rekening brengen. Deze kosten zullen aan u worden doorbelast, bijvoorbeeld middels een rembours zending.

        • Product werkt niet naar behoren

          Indien uw product niet of niet naar behoren werkt kunt u deze retour sturen naar UitBieden.nl. Het retourformulier kunt u vinden bij uw ontvangen product of in de voucher. De volgende velden dienen ingevuld te worden; uw e-mailadres, het veilingnummer, vink aan wat van toepassing is bij uw retourzending, en tot slot een korte toelichting. Als u het retourformulier niet volledig invult kan het mogelijk zijn dat wij de retourzending niet in behandeling kunnen nemen wegens tekort aan informatie.

          De levertijd van 1-5 werkdagen is niet van toepassing op nieuwe producten die opnieuw verzonden worden. Hiervoor geldt een levertijd van 1-10 weken. Dit is afhankelijk van de te nemen acties (reparatie of het opsturen van een nieuw product).
          LET OP: indien UitBieden.nl geconstateerd heeft dat uw retour zending juist was i.v.m. een hiervoor beschreven probleem, zullen de verzendkosten retour gestort worden op uw rekening. Indien de retourzending niet juist was, wordt het product terug gestuurd en worden de verzendkosten niet vergoed.

          Waar Uitbieden.nl niet de Aanbieder/Leverancier is kan het retourbeleid en adres verschillen dan wanneer uitbieden wel zelf de Aanbieder/Leverancier is. De werkwijze en het retourbeleid zal dan in de voorwaarden van zowel de Aanbieding als in de Voucher worden vermeldt, als deze afwijkt van de gangbare werkwijze. 

        • Productspecificaties kloppen niet
        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Garantie en Retour
        • Garantietermijn?
        • Retourbeleid en Werkwijze:
          • Veilingen
          • Koopje van de Dag
          • Retour Nederland

            Retour Uitbieden.nl Aanbieder/Leverancier (Nederland)

            Binnen de garantieperiode kan de Winnaar/koper het defecte, of niet naar behoren werkende, product altijd naar UitBieden.nl opsturen onder vermelding van: Naam, Adres, email en met de reden van het retour sturen. De medewerkers van UitBieden.nl zullen het product controleren en indien dit daadwerkelijk defect is, zal de winnaar een nieuw product ontvangen. Hierop is de levertijd van 1-5 werkdagen niet van toepassing, maar geldt een levertijd van 1 tot 10 weken. Dit is afhankelijk van de te nemen acties (reparatie of het opsturen van een nieuw product). Indien door UitBieden.nl wordt vastgesteld dat het product niet defect is, zal deze worden teruggestuurd naar de Winnar/koper en is het niet mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Defecte producten kunnen worden opgestuurd naar: UitBieden.nl, Stroombaan 6-8, 1181 VX in Amstelveen.
             
            Het retourformulier staat altijd in de voucher of in de flyer die is toegevoegd bij de verzending. Elke retourzending MOET voorzien zijn van één van deze twee retourformulieren.
             
            Retour Aanbieder/Leverancier is niet Uitbieden.nl (Nederland)
            Waar Uitbieden.nl niet de Aanbieder/Leverancier is kan het retourbeleid en adres verschillen dan wanneer uitbieden wel zelf de Aanbieder/Leverancier is. De werkwijze en het retourbeleid zal dan in de voorwaarden van zowel de Aanbieding als in de Voucher worden vermeldt, als deze afwijkt van de gangbare werkwijze. 

          • Retour België
            Retour UitBieden.nl Aanbieder/Leverancier is UitBieden.nl (België):
             
            Wanneer UitBieden.nl zelf de aanbieder is voor de producten van Belgische gebruikers gelden afwijkende retourvoorwaarden dan voor de Nederlandse gebruikers. Er bestaat namelijk een verschil in pakketen, post die niet door de brievenbus kan en die door de postbode aan de deur wordt bezorgd, en Busstukken, brievenbuspost.
             
            Pakketten
             
            Alle pakketten worden geleverd door ons fullfilment/distributie centrum met B-Post. Het Belgische retouradres en retourformulier staan altijd op de Pakbon vermeldt. Op deze wijze zijn de verzendkosten die u betaald de Belgische tarieven en niet de internationale tarieven. Elke retour zending MOET voorzien zijn van een van deze PAKBON. Bewaar deze altijd goed en gooi deze niet weg!
             
            Busstukken (Brievenbus post)
             
            Binnen de garantieperiode kan de Winnaar/koper het defecte, of niet naar behoren werkende, product altijd naar UitBieden.nl opsturen onder vermelding van: Naam, Adres, email en met de reden van het retour sturen. De medewerkers van UitBieden.nl zullen het product controleren en indien wordt vastgesteld dat deze daadwerkelijk defect is, zal de winnaar een nieuw product ontvangen. Hierop is de levertijd van 1-5 werkdagen niet van toepassing, maar geldt er een levertijd van 1-6 weken. Dit is afhankelijk van de te nemen acties (reparatie of het opsturen van een nieuw product). Indien er door UitBieden.nl wordt vastgesteld dat het product niet defect is, zal deze worden teruggestuurd naar het adres van de Winnaar/koper en is het niet mogelijk om een nieuw product te ontvangen. Defecte producten kan u opsturen naar: UitBieden.nl, Stroombaan 6-8, 1181 VX in Amstelveen, Nederland.
             
            Het retourformulier staat altijd in de voucher of op de flyer die is toegevoegd bij de verzending. Elke retourzending MOET voorzien zijn van één van deze twee retourformulieren.
             
            Retour Aanbieder/Leverancier is niet UitBieden.nl (Belgie)
             
            Wanneer UitBieden.nl niet de Aanbieder/Leverancier is, kan het retourbeleid en -adres verschillen dan wanneer UitBieden.nl wel zelf de Aanbieder/Leverancier is. De eventueel afwijkende werkwijze en retourbeleid zullen dan in de voorwaarden van zowel de Aanbieding als in de Voucher worden vermeldt.

            • Retour Uitbieden.nl Aanbieder/Leverancier is Uitbieden.nl (België)
            • Pakketten
            • Busstukken (Brievenbus post)
            • Retour Aanbieder/Leverancier is niet Uitbieden.nl (België)
          • Verzendkosten
          • Retourformulier
          • Geld terug/Vergoeding

            Indien uw product defect is aangekomen of beschadigd is kunt u deze retour sturen naar UitBieden.nl. De verzendkosten van het retour sturen van het product worden vergoed, bij ontvangst van het product door UitBieden.nl. De verzendkosten worden retour gestort op uw rekening. Ook als uw product niet of niet naar behoren werkt worden de verzendkosten vergoed.

            De verzenkosten worden ook vergoed als het product wegens de garantietermijn naar de leverancier/ fabrikant terug word gestuurd. Het repareren van een product duurt gemiddeld 3 tot 10 weken. Uitbieden.nl heeft geen enkele invloed op de reparatietermijn en kan deze niet bespoedigen. Indien van toepassing, zal Uitbieden.nl u doorverwijzen naar een extern reparatiecentrum of fabrikant voor afhandeling.

          • Product retour gestuurd maar geen reactie!
      • Verkeerde product ontvangen
        • Verkeerde product ontvangen
        • Retour
        • Anders, ga door naar onderwerp
    • Arrangement
      • Voucher en Verzilveren
        • Hoe in ik mijn Voucher?
        • Voucher cadeau geven, kan dat?
        • Vouchernummer of veilingnummer-productnummer?
        • Waar staat mijn Vouchernummer?
        • Waar staat mijn veilingnummer?
        • Waar vind ik mijn Voucher?
        • Kan de Voucher niet downloaden
        • Mijn Koopgeschiedenis?
        • Veiling gewonnen, hoe verder?
        • Klacht
      • Voorwaarden
      • Wie is de Aanbieder?
    • De website algemeen
      • Inloggen
        • Ik kan niet inloggen
          • Al een account aangemaakt?
          • Account geverifieerd?
          • Wachtwoord vergeten?

            - Als u uw wachtwoord bent vergeten, dan kunt u klikken op de button Inloggen en dan op de tekstlink “Wachtwoord Vergeten”om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een email met een link waarop u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

          • Account gegevens gewijzigd?

            Het kan zijn dat u uw accountgegevens eerder heeft gewijzigd. Logt u wel in met het juiste e-mail adres en wachtwoord waar uw account nu mee verbonden is? Indien u dit niet zeker weer, vraag opnieuw uw wachtwoord aan om dit te controleren.

            Klik op de button Inloggen en dan op de tekstlink “Wachtwoord Vergeten” om een nieuw wachtwoord aan te vragen. U ontvangt dan een email met een link waarop u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.

          • Eerder account verwijdert?

            Heeft u uw account niet verwijderd in het verleden? U kunt een nieuw account aanmaken klik hier. Lukt dit niet stuur dan ene mail door naar klantenservice@uitbieden.nl dan zullen wij u zo snel mogelijk helpen bij het aanmaken van een nieuw account! 

          • Geen bevestigingsmail ontvangen?

            Staat de bevestigingsmail nog niet in uw inbox, controleer dan uw junk/spam folder of ongewenste email. Indien de email daar ook niet staat, neem dan even contact op met ons via administratie@uitbieden.nl

          • Geverifieerd en kan niet inloggen
          • Anders, ga door naar onderwerp
        • Wat is Account verifiëren?
        • Waarom account verifiëren?
        • Account Uitschrijven/Verwijderen
        • Uitschrijven voor nieuwsbrief
        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Mijn Account
        • Mijn gegevens
          • Persoonsgegevens veranderen?
          • Wat staat er in Mijn Account?
        • Arrangement vs Product?
        • Iemand anders heeft geboden!
        • Voucher
          • Hoe in ik mijn voucher?
          • Waar vind ik mijn vouchernummer?
          • Vouchernummeren veiling/productnummer
          • Kan Voucher niet downloaden
          • Waar vind ik mijn Voucher?
        • Andere vragen
          • Mijn Koopgeschiedenis?
          • Waar staat Mijn Account

            Als u ingelogd bent op UitBieden.nl vind u links bovenaan een tekstlink ‘Mijn Account’. Als u hier op klikt, komt u bij uw account op UitBieden.nl. Hier vind u de gewonnen veilingen en gekochte Koopjes van de dag, ook de betaalpagina en de geschiedenis van uw aankopen op UitBieden.nl vind u hier. U kunt hier ook uw persoonlijke gegevens wijzigen, klink dan op de tekstlink ‘persoonlijke info’.

          • Waar staat mijn veilingnummer?
          • Veiling gewonnen, hoe verder?
          • Anders, ga door naar onderwerp
        • Anders, ga door naar onderwerp
      • Technisch Probleem
        • Ik kan niet bieden
          • Onbetaalde veilingen
          • U biedt op meer dan 3 veilingen tegelijk!
        • Inloggen
          • Account geverifieerd?
          • Wachtwoord vergeten?
        • De website is traag
        • Betalen
          • Hoe kan ik betalen
          • Kan ik later betalen?
          • Betalen is verplicht
          • Ik kan niet betalen met Ideal
          • Kan ik overboeken op rekening?

            Overboeken op Rekening is niet mogelijk op Uitbieden.nl.

          • Betalen België
        • Algemene Technische Problemen
          • Probleem Downloaden Voucher
          • Geen bevestigingsmail ontvangen
          • Anders, ga door naar onderwerp
      • Bieden en Veilingen
        • Hoe werkt het bieden?
        • Iemand anders heeft geboden!
        • Per ongeluk teveel geboden
          • Kan ik een gewonnen veiling annuleren?
        • Annuleren kosten?
          • Annuleren en annuleringskosten?
          • Waarom annuleringskosten?
          • Annuleren niet mogelijk?
          • Veiling/Koopje Annuleren?
        • Algemene voorwaarden
      • Koopje van de Dag
        • Hoe werkt het Koopje van de dag?
        • Waarom Koopje van de Dag?
        • Verschil Koopje van de Dag /Veilingen?
      • Betalen
        • Hoe kan ik betalen
        • Later betalen?
        • Betalen Verplicht
        • Kan niet betalen met Ideal
        • Overboeken op rekening?
        • Betalen België
      • Annuleren
        • Kan ik een gewonnen veiling annuleren?
        • Annuleringskosten?
        • Waarom annuleringskosten?
        • Annuleren Uitzondering?
        • Veiling Annuleren
        • Product Betaald - Annuleren
        • Koopje Van de Dag annuleren?
        • Incasso / Wat als ik niet betaal?
          Indien u niet betaald, zult u 6 maal een betaalherinnering ontvangen waarvan één aanmaning. De zult u ontvangen via de email van UitBieden.nl. De laatste Aanmaning zult u op 28ste dag na het winnen van de veiling ontvangen, waarna u nog 7 dagen in de gelegenheid wordt gesteld om de betaling te voldoen. Indien dit niet binnen deze periode geschiedt, zal het dossier worden overgedragen naar Graydon Incasso bureau. Het bedrag inclusief administratie of verzendkosten en inclusief wettelijk toegestane incassokosten wordt door Graydon op u verhaald.
           

          • Wat is de betalingstermijn?
          • Wat als ik niet op tijd betaal?
          • Hoe hoog zijn de incassokosten?
      • Belgie
        • Ik woon in België, kan ik meedoen?
        • Wat zijn de betaalmogelijkheden voor Belgie?
        • Hoe kan ik betalen
        • Kan niet betalen met Ideal
        • Kan ik overboeken op rekening?

          Het is niet mogelijk om over te boeken op rekening. Betalen is enkel mogelijk via de website van Uitbieden.nl.

  • Aanbieder worden
    • Ga door naar onderwerp
  • Een probleem op de website melden
    • Ga door naar onderwerp
  • Anders, ga door naar onderwerp

Klantenservice contact

Email: administratie@uitbieden.nl

Tel: +31 20 737 0897 12:00-16:00

Maandag t/m Vrijdag tussen:

10.00-13.00 en 14.00-17.00

Nederland

Zaterdag en Zondag: gesloten

Adresgegevens:

Uitbieden.nl

Amsterdamseweg 506

1181BX, Amstelveen

BTW.nummer: 219868451B01

KvK.nummer: 52647234

Naam: Uitbieden

IBAN : NL44ABNA0452350441

BIC code: ABNANL2A

Web Analytics